Nézzen bele a dobozba fizetés előtt!

Ellenőrizheti, hogy azt kapta-e, amit rendelt!

A Textilwebáruház által forgalmazott termékeket csak azt követően kell kifizetnie, miután meggyőződött róla, hogy valóban a megrendelt termékek kerültek kiszállításra és azok mindegyike sértetlen állapotban van.

 

Hogyan működik a szolgáltatás?

A megrendelt termék/termékek kézbesítésekor kérheti a futártól a csomag kibontását, annak ellenőrzése érdekében.

Ez a szolgáltatás kizárólag a termékek állapotának leellenőrzésére biztosít lehetőséget (szálhiba, szakadás, egyéb esztétikai hiba), a termékek kipróbálására (technikai ellenőrzésére) azonban nem vonatkozik.

Amennyiben a csomag kibontásakor észreveszi, hogy a  termék sérült vagy esztétikai hibával rendelkezik, akkor javasoljuk, hogy ne vegye át a terméket (így a csomag visszaküldésre kerül).

A visszaküldési folyamat egy írásos nyilatkozat megtételével történik, melyet a vásárló a futárral együtt tölt ki. A nyilatkozat kizárólag a futár jelenlétében, a kiszállításkor tölthető ki. Utólag, a futár távozását követően erre már nincsen lehetőség.

Abban az esetben, ha Ön több terméket rendelt egy rendelés keretén belül (azaz, egy számla lett kiállítva) és valamelyik termék esztétikai hibával rendelkezik, úgy a csomag-visszaküldés az összes vásárolt termék visszaküldését vonja maga után. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy többdarabos rendelés esetén az összes termék átvételét meg kell tagadnia.

Akkor is kérheti a csomag ellenőrzését, ha utánvéttel rendelte meg a termékeket. Mindegy, hogy ezt a fizetés előtt vagy után kéri, de feltétlenül a futár jelenlétében történjen a csomag kibontása.

A csomag tartalmát abban az esetben is lehetősége van ellenőrizni (azaz élhet a „Nézzen bele a dobozba fizetés előtt!” szolgáltatással), ha online bankkártyás fizetéssel rendezte a termékek vételárát. Amennyiben indokolt, úgy visszaküldheti a csomagot, mi pedig a lehető legrövidebb időn belül visszautaljuk a vételárat.

 

Kinek kell fizetnie a szállítási díjat?

A Nézzen bele a dobozba fizetés előtt! szolgáltatás keretén belül történő termékvisszaküldés a vásárlóra nézve díjmentes, a szállítás költsége az eladót terheli.